Wednesday, June 16, 2010

150 DONORS FOR 8 HOURS





Alhamdullilah, hari ni Kempen Derma Darah yang julung2 kalinya diadakan di HBUK mendapat sambutan positif dan amat memberangsangkan. Can't believe it. Actually my team targeted only 100 donors for 8 hours kempen. Thanks to God and good promotion (me, myself as HEO)the campaign worth for teamwork, support and money! Everything went so smooth today, dengan pertolongan daripada Female side, MO and even PPK semuanya berjalan lancar. Semasa the program running, I can see this people really into donating they blood. So sincere, terasa hati sebab memang orang2 di HBUK ni caring people...memang satu Malaysia namanya. Team dari Ipoh blood which di ketuai oleh Pn. Normah aka PRO memang handal belaka and professional. I can see, they tema work fast and smoothly. No accindent happens...zero injured!!!! During the session, adalah bercakap dengan Pn. Normah...katanya memang bagusalah respon dari HBUK ni, so dia cadangkan agar bulan disember nanti buat lagi sebab masa tulah Unit Transfusi Ipoh, shortage of Blood. Let see how, I will usul kan kepada Dato' and hope he will allowed it and giving his 100% support toward the program. With 150 donors within 8 hours, its strongly enough to support my next proposal! Tahniah and Congrates kepada semua!!! HBUK BOLEH!!!! SEE YOU IN DECEMBER!!!!

No comments:

Post a Comment