Saturday, June 12, 2010

INTO BEAST WAR



Ape itu Beast War??? Actually beast war tu Transformers Beast War lah...hehehehe...Dari dulu lagi aku minat gak Beast War ni cuma tak berkesempatan nak membelinya masa tu...kebanyakannya keluaran Hasbro...ada satu kedai kat Yik Fong Ipoh ada jual Beast War ni ngan Beast Machine...tapi most of them is Lose packagelah...tapi worth buying sebab mana ada kedai mainan jual benda tu lagi....Hari ni aku jumpa satu yg aku minat sgt2 iaitu Predator Megatron aka Red Dragon hehehehe so aku tanpa berfikir panjang aku sambar aje...the Price so wiorth it and cheap!!!! Compare ngan price kat eBay yang ,encecah RM250 keatas. Eh...sebelum hari ni, last friday aku ke sana juga nak tgk harga Convoy Galaxy and plus kedai tu bukak pulak petang tu...so sempat aku menyambar Megatron Beast War T-Rex walaupun tak Complete tapi lawa and menarik. So karang ni alamatnya mengumpul Beast Warlah aku huhuhuhu ^_^

No comments:

Post a Comment