Sunday, June 6, 2010

Nasi Lemak and Nescafe Panas


Pagi2 lagi dah bangun...biasalah, I lives my life as a normal life (like others gak). Bangun pagi, subuh then breakfast. Biasanya aku breakfast ngan corn flakes or roti, but today aku teringin nak makan nasi lemak kukus kat simpang Taman Perpaduan tu (untuk siapa yang tak tahu, taman perpaduan tu kat area Ulu Kinta, Perak). Kata orang memang sedap Nasi Lemak kukus dia, selalu aku pergi jam 830 pagi waktu macam tu dah ramai manusia berbaris...tapi pagi ni aku gerak awal sikit dalam jam 715 pagi....tak ramai manusia. Sampai aje sana, memang tak ramai manusia...rupa2nya akak tu tak buat nasi lemak kukus...dia buat nasi lemak biasa...no wonderlah tak ramai manusia. Anyway, dah sampai sana aku beli gak. Masa duduk kat Bangsar last year, ada satu warung nasi lemak fave aku kat sana, yang dekaat simpang kuar kat 7E tu...ala berhampiran dengan Bangsar LRT Terminal. Kalu lalu jalan kaki sure nampak punyalah. Kat situ ade 3 warung, kalu nak murah dan sedap gi warung yg ade ramai manusia...kat situlah yg murah dan sedap....apa2 pun selamat pagi dan enjoy ur breakfast...

No comments:

Post a Comment