Saturday, June 5, 2010

My First Official Transformers


Nilah Transformers (TF) aku yang pertama aku beli secara official kat Toywiz, Amcorp Mall. Lps tu bermula virus TF ni dari satu beranak pinak menjadi berpuluh, kemudian beratus2 pula banyak nya...(rasanyalah...takde masa nak kira). Aku gi beli TF Bumblebee ni ngan kawan aku masa wat Master kat UKM/FSKB/IPTK. Masa tu sem.2, tak tahu nak wat ape tiba2 decide nak gi amcorp mall. Mula2 nak beli DVD lps tu terblei Bumblebee...hehehehe. Begitulah bermulanya official collecting on TF. Semakin aku mengenali dunia TF ni semakin banyak pulak TF yang kena beli. Tapi ape2 pun kena slow, and survey dulu kalu tak kecewa nanti hehehe --->Pesanan buat diriku. Aku akui diri ini susah handak diracuni tapi kena berhati2 jugak jgn terover spend sudah.

No comments:

Post a Comment