Saturday, June 5, 2010

Me - The Introduction


My second time ade blog, so aku perkenalkan diri aku yg bernama Hairul and korang boleh panggil Hairul, Aerol or apa2 yang tak menyakitkan hati. Oooo kenapa aku shut down blog lama aku? Anyway pjg cerita and to make its short aku lost interest and so busy masa tu...hehehe ^_^. Kali ni aku nekad nak buat blog since line broadband aku sgt cantik. Ape2 pun aku punya blog ni more on leisure thingy plus pasal hidup aku yg amat membosankan serta orang2 sekeliling aku, kerja aku, pengalaman aku and Toys aku especially sekarang ni musim mengumpul Transformers (TF). So, kalu ade sapa2 (kalu adelah) yang baca blog aku ni silelah bagi komen ye...share ape2 ke..dialu-alukan.

2 comments:

  1. abe,mu tinggal mane kat ipoh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bck to the future liao!!!! Am so funny can only reply ur message today 21/5/2012 hahahahaha am staying in Permai Lake View apartment hahahahaha

      Delete