Saturday, June 5, 2010

Beast War Neo Convoy - Not Bad at All!






Sapa yang tak percaya Mammoth ni merupakan Optimus Prime dalam Neo Convoy Beast War (walupun rupanya mengingatkan aku citer Ice Age). Aku mula jatuh cinta ngan OP ni masa aku terreview few TF yang dalam wish list aku kat youtube a few weeks ago. So aku katakan not bad!. Lps tu aku memulakan aktiviti aku memburu di kawasan Ipoh ni. Aku gi kat Yik Fong aku jumpa Mammoth OP ni kat sana. Masa tu aku tgk aje and ask for the price, then aku bla. Lps tu seminggu lps aku berkenalanlah secara official ngan 3 orang TF collectors ni, Ubi, Jai ngan Syed so dorang nilah aku bawa sekali ke Yik Fong ambik ape yang adik aku tempah (btw adik aku pun collector gak, cuma dia ni collector kecil2an saja...). So aku ajak dorang sekali gi kedai tu balik...kali ni aku minta owner tu trunkan kortak dia. Alangkah terperanjat Mammoth aku... dan naluri ku pun berkata 'Awat mammoth ni ringgan???' Tak padan langsung ngan Mammoth. So aku berbelah bagi nak ambil ke tak. Padahal masa tu dah diracuni tapi berjaya mevaksinkan diri ngan racun2 tersebut. So, kita orang pun bla. Tapi aku berjaya mengambil Mammoth tu semalam masa temankan kawan ke Yik Fong. Sampai aje rumah aku terus bukak, alangkah puasnya hati aku masa membukaknya...walaupun ringgan masa dalm kotak namun dah dibukak rasa jugak ade beratnya. So, it worth of penny!!!

No comments:

Post a Comment