Saturday, June 5, 2010

June 2010 - Plans and Activities



Bulan June ni banyak benda nak kena buat...balik2 ade keje nak kena settlekan...tulah nasib keje sebagai kuli plus one man show. Tapi takpe puas hati sebab berminat. Bulan June ni dimulakan dengan organizing 'Kursus Motivasi - berhenti merokok' sempena sambutan Minggu Tanpa Tembakau pada 31 Mei lps. Biasalah, sasaran ialah perokok...ada dalam kalangan mereka tak puas hati walupun penerangan dah disampaikan oleh Pakar namun masih berada dalam sikap denial...mesti dalam setiap naluri mereka ini menyatakan 'Siapa dorang yang memandai suruh kita org berhenti merokok!!!!'...namun aku ade jawapannya 'Kita orang ni masyarakat penyayang, so kita orang ambil berat kat u all...kalu tak, aku pun tak kisah...ada aku kisah!!!" Fact but true...and true hurt! 7 june ni bermulalah Wellness Program aku dimana aku takleh nak present paper aku kat Hong Kong atas sebab2 tertentu (bukan PTPTN ye!!!) Tapi aku redha, maybe ade hikmahnye...maybe niat aku salah sebab tu tak dapt ke HK. 14 June plak, wellness program fizikal aktiviti pun bermula selama 6 minggu. 16 June Kempen Derma Darah, dah kawtim ngan Unit transfusi HRPB Ipoh, so meriahlah that day nanti...hope so...kepada sapa2 ade drah lebih tu meh lah ke HBUK buat amal sikit. Then, 21-22 June Bengkel Psychoeducation Peringkat HBUK. Aktiviti terakhir aku plak pada bulan June nanti sebelum cuti 2 hari mcm biasalah Kelas Pendidikan Kesihatan untuk staff HBUK. So harap semua turn up well.




p/s : Khamis lepas ade Sukaneka antara gabungan Wad...seronol tgk Pt. bersukan. Fikir2 nak wat sukaneka antara staff dan Pt. plak. Mesti meriah...

No comments:

Post a Comment