Friday, July 9, 2010

Worldcup and Me



I thinks its not too late for me to talk abaout a worldcup thingy since that the final will be next monday morning! Actually am not really a fan of football eventhough pernah join football match masa sekolah dulu2 but still am not really a big fan on that sport. Am prefers tennis! So far ape yang terdetik dalam hati semasa membaca certain status dalam facebook ramai yang memperkatakan tentang 'sotong'??? Terlintas in my mind yg WTH sotong kena mengena ngan worldcup??? Baru tahu pagi tadi semasa nak ke Hospital Kuala Kangsar my timbalan pengarah talk abaout sotong and the sotong actually dapat meramalkan pemenang game ni!!! (sori my BM so lousy) so I just realized that am so outdated hahahaha almaklumlah tak minatlah katakan. BTW am the fan of Rep. Corea and Japan football team. Walaupun tak masuk semifinal or final tapi puas dapat tgk permainan dorang yg cantik plus dapat beli Jersi Jepun half price hehehehe ^_^

No comments:

Post a Comment