Friday, July 9, 2010

The Power of TF


Aku pun heran kenapa....semangat TF ni menjadi-jadi bukan setakat aku sorang tapi beribu2 peminat TF yang ade dalam facebook aku. Semuanya berbicara mengenai TF baru War of Cybertronian (WOC) yang sekarang ni dah sold out giler2!!!! New mold new design of OP and BB dalam WOC ni telah meracuni semua peminat TF termasuk aku. Ingat tak yg aku trun ke KL 1 Julai lepas? Masa tu pun aku tgh cari gak OP n BB WOC ni, katanya 1 July akan debut kat Toy'r'Us (TRU) tapi hampeh! Akak tu kata 'Dik dah abis!!!!" aku pun "Woiiii" jam sekarang baru 11.30 am kak, takan terus abis...ni mesti kuar sebelum 1 july??' than aku blah sebab nak keje masa katakan...heran aku boleh ke TRU kuar awal sebelum 1 July????? Tapi apa2 pun aku dah dapat WOC figure ni...kat Ipoh pun ada ma...takyah susah2...tapi stock very2 limited! Seorang collector dapat satu set aje...tapi aku dapat 3 saje OP, BB n Drift...Thrust tu aku taknak...tak lawa...biasa sgt!!! Maybe aku akan ambil kalu dia jual thrust tu dgn harag 'throwing price'! Tapi next 2 weeks new stock will coming to the store and am already booked for me and my friend.

No comments:

Post a Comment