Friday, July 9, 2010

My Own Amazing Race



1 July I took my offday and went down to KL with one purpose - finally took my Optimus Prime and Jetfire Leader Class with chepa2 price! Biasalah kalau aku turun KL aku akan balik hari means go and back on the same day! Ambik bas from Ipoh at 8.00 am and balik semula ke Ipoh at 3.30pm means less than 4 hours to complete my missions and purposes! Masa beli tiket tu aku quite suprise sebab Puduraya terminal tealh ditutup buat sementara atas kerja2 penambahbaikan (almaklulah aku kan busy ala Kuli so lupa tak terbaca pun berita pasal tu...) Anyway semua urusan2 bas2 tu telah dipeindahkan ke stadium bukit jalil. Nasib baik aku tau area bukit jalil. So, nak dijadikan cerita amazing race aku ni...aku mulakan perjalana dari Ipoh...malas nak tulis panjang2 bawa ni aku letak plan nye! Tgklah sendiri ye...

Ipoh -> Bkt Jalil -> Masjid Jamek -> Bangsar -> Midvalley -> KL Sentral -> Times Square -> Lowyat -> Sungei Wang -> Imbi Station -> Hang Tuah Station -> Bukit Jalil -> Ipoh

Semuanya less than 4 hours!!!!!!

No comments:

Post a Comment