Tuesday, February 7, 2012

xoxo Barbie Girls as Gossip Girls xoxo

Ok yang ni Barbie Fashionista yang aku beli kat Jusco Kinta City dengan harga yg cukup memuaskan. Retail price dia RM49.90 tapi waktu sale kat Jusco last year aku beli dengan rege RM34.90! Murah kan???!!! Dari dulu lagi aku nak beli Barbie ni sebb body dia tu Mattel dah buat ala2 full articulation....seperti yang tertera pada kotak tu 100+ pose boleh buat! So okalah, lps unbox dia orang ni memang cantiklah pose2 dia buat cuma badan barbie ni agak ringgan sikit. So lepas puas main dengan Barbie ni aku pun start jemu so aku wrap balik doll ni n aku kirim kat niece aku....seronok giler dia lps dapat doll ni HAHAHAHA Jimat duit maka bapak dia nak belikan doll tuk dia....here are some pictures of themlah...so enjoy! xoxo :)







No comments:

Post a Comment