Thursday, February 9, 2012

My First Dal Doll - Dal Dotori

I bought her last year where am attended National Health Conference at Cititel Hotel, Midvalley, Kuala Lumpur. Aku beli dia ni kat salah satu kedai kat KL memang niat nak beli Dal tapi asalnya bukanlah yang ni asalnye Lunatic Alice Dal tapi kat kedai tu jual mahal sangat so aku ambik aje ni. Sapa dal ni???? Anyway Dal ni one of the Character dalam Pullip and the Gang lah...dia ni adik kepada Taeyang....Opsss gambar Taeyang pun aku tak upload lagi mesti korang konfius ni hahahaha takpe nanti2 aku upload n post kan kat sini. Anyway here some of my Dal punya pics so enjoy!


* I brought her during the conferance together with Melissa Pullip...sbb last day masa tu nak balik dah...hehehe....member pun ambil kesempatan pose2 dengan my dolls





No comments:

Post a Comment